The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Sunday, May 15, 2016

终于明白了什么叫圈子不同别硬融 就像我说呵呵你都会以为我是在笑 我说你高贵 冷艳你会以为我是在夸你 你们怎么想我不知道 不过 如果我和你说什么你经常听 不懂 我还要费劲的解释 或者我开个玩笑你就受不了 那么我和你离陌生人就真的 不远了


No comments:

Post a Comment