The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Sunday, May 08, 2016

我珍惜你的时候,请你也珍惜我,我能惯着你,也能换了你;衣服划个口,可以 缝;身上划个口,没事还能缝;心上划个口,谁还敢缝。不要等我哭了,你才说疼 我;不要等我累了,你才想到我;不要等我走了,你才说爱我。友情也好,爱情也 罢,我若离去,后悔无期。送给那些不懂珍惜的人!


No comments:

Post a Comment