The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Tuesday, October 30, 2012

我只是女人

我只是女人,希望有人惦记我,

在我郁闷大哭时把我的头按在胸膛,

哭够了问我怎么了。我希望有人告诉我,

有时想念我令他难受。

偶然一条短信告诉我他想我,我就知足。

我不演戏,我什么都相信。

我说过的话都算数,

所以,对我说过的,请别忘记。

我会相信海誓山盟,

相信自己配的上自由和幸福。

No comments:

Post a Comment