The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, October 29, 2012

缘分

缘分,让我遇上你;感觉,让我喜欢你;

时间,让我爱上你;思念,让我记住你。

心痛,让我想起你。心中,一切都是你。

只是,身边缺少你。因为你,我曾经心痛。

因为你,我曾经迷惑.因为你,我曾经快乐.

因为你,我一生无悔.爱你的心,

永远不变.现时的你,一样很美丽.想你的我,

永远是等待....

No comments:

Post a Comment