The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, October 29, 2012

感谢

感谢伤害,让我知善良;感谢不公,

让我知包容;感谢挫折,让我知进退;

感谢泪水,让我知坚强;感谢失去,

让我知珍惜;感谢背叛,让我知感恩;

感谢丑恶,让我知美好;感谢黑暗,

让我知光明;感谢经历,让我知淡然;

感谢命运,让我知幸运;感谢活着,

让我知生命;感谢一切,让我知价值!

No comments:

Post a Comment