The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Wednesday, October 24, 2012

我的痛,只有我自己懂,

我的痛,只有我自己懂,

总是喜欢在如此孤独的夜里,

翻起过去,那些被自己深埋心底的往事,

得到的,拥有的,失去的,恍然如梦的感觉。

一直都很明白,自己是不该沉迷于过去的。

其实,我是害怕深夜的,

会有一种无尽的寂寞袭向我;

我却又喜欢深夜,因为只有周围漆黑一片,

我和我的泪才是安全的。

No comments:

Post a Comment