The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Wednesday, October 24, 2012

我想要的爱情是,是简单的,温暖的,细水长流的。

当你爱我的时候,

我就拼命的爱你。

但如果你不爱我了,

我就立刻止损,

绝不犯贱。爱情这种事情,

是你情我愿的,

两个人相爱才叫爱情,

只有一个人贴上去,

那还不如趁早相忘江湖。。

平凡人有平凡人的浪漫,

不需要惊天动地,

而是天长日久.

因为让你记忆最 

深刻的不是爱情

,陪伴你度过最久时间的,

才是爱情.



No comments:

Post a Comment