The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, October 15, 2012

晚安了!

我一回家吃了藥和喝了媽咪给
我的新鮮橙汁就睡了,
到了八点才醒來。媽咪煮好了粥给我吃。
现在的我還是感觉全身疼痛好難過呀(T_T)!
明天還一定要工作因为我的愪工休息日。
晚安大家我還是早点睡希望 
明天會完全康復。甜梦呀大家!

No comments:

Post a Comment