The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, October 15, 2012

终于,累死

我很痛,因为你不懂

你不懂我爱上你需要多大的勇气,

你不懂,我整天都在想与我相爱时的你,

猜你的心事真诚还是谎言,

猜你的心是瞬间还是永远,

猜你的心事再见,还是再见,,,

终于,累死,不用再猜了 对不起,

原谅我自作多情打扰你这么久 。

No comments:

Post a Comment