The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, October 18, 2012

回到原点

如果水遗忘了我,
流失了落在水里的回忆,
请一定要记得水里有我曾经的倒影。
如果风遗忘了我,
吹散了飞在风里的落叶,
请一定要记得风中有我曾经的细语。
如果你遗忘了我,淡忘了掺杂苦甜的过往,
也请你不要忘记,
那个曾经给你微笑的女子。待,
风停了,叶落了,你我各自回到原点。
从此,各奔天涯。

No comments:

Post a Comment