The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, October 13, 2012

心情壞透了m(_ _)m

今天一早我就和莫莫人發生口角,
搞的我一早心情超级壞和低落。
如果不是因为有工作要完成
我不會還在這,而是自己出国去了
因为我以是一個星期沒 休息日了,
也一部分是为了莫莫人和我的事
搞的我心情壞透了也快要累死了
 [委屈]加油亞綺綺!

No comments:

Post a Comment