The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Friday, January 04, 2013

世上最心痛的事

世上最心痛的事 , 

不是你冷漠的說你已不在意 , 

而是你放手了 , 我卻永遠活在遺憾裏 , 

不能忘記世上最心痛的事 , 

不是我活在遺憾裏不能忘記 , 

而是你始終不懂我的悲哀 , 

不明白我內心的孤寂世上最心痛的事 ,

不是你不懂我的悲哀 , 

不明白我的孤寂 , 

而是我即使痛徹心扉 ,

也不能放聲哭泣。

No comments:

Post a Comment