The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Friday, January 18, 2013

我累了。。。

突然觉得好累,想放开一切,
想让脑子静一静。现在的我,
不喜欢追逐打闹,不喜欢调皮嬉戏。
甚至有时候,感觉自己做的一切跟自己有关系,又觉得没关系。如果,
我说我累了,我可以休息一会儿吗?

No comments:

Post a Comment