The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, November 17, 2012

休假日的第二天(^_−)−☆

休假日的第二天,我又回到一年前
我庆祝生日的老地方也和同樣的人來到這,
可我感觉大家都变了少许,
可他還是那樣的让我。
我想被愛還是比愛人好的多因为不论
我什么样对他,他還是不會放棄
我或对我冷漠。爱人真让我的感觉累了!
现在的我只想爱自己和家人多一些。

No comments:

Post a Comment