The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Wednesday, November 21, 2012

我只想看见生命最完整的样子

[微风]以后的路还那么长,我不知道结局,

也不做假设。我只想看见生命最完整的样子。

我不想记得那句难过的话。我只记得一件事

——在你身边。午安[微风]

No comments:

Post a Comment