The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Friday, November 16, 2012

(¬_¬) 一早起床就累死了!m(_ _)m

這几天我感觉好累好累m(_ _)m
就快被累死了啞!
今天是我休假日的第一天,
阿姨和媽咪常我去做頭髮。
我想可能是因为這几天工作
太累了一直想睡觉(-_-)zzz
昨晚還做到十点只因为今天休假。
一早就被媽咪一直吹這快点快点,
真是太討厭了啦!!
现在我還在做頭髮。。。

No comments:

Post a Comment