The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, November 10, 2012

对你现在我只能伪装(¬_¬)

很偶尔的,你还会找我,
联系我,你的突然出现,
还是会挑拨我的心弦。
只是,我也学会对你伪装了,
不冷不热,不咸不淡,
笑得没心没肺,
也不会再流那廉价的眼泪了。
然后听你轻轻地说:
“你变了。” 是的,
过去的都已经过去了。

No comments:

Post a Comment