The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, November 03, 2012

一年多前我失戀在看這本書...並不明白當中意思,所以把它收在櫃裏,如今重新再看..我的心情不同了,"原來,戀愛"我一直都失敗,我一直在停留,從來沒有進步,也找不到會為我停留的人。

No comments:

Post a Comment