The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, November 12, 2012

没骗到自己

我想给你幸福,却走不进你的世界。
我想用我的全世界来换取一张通往
你的世界的入场券,不过,
那只不过是我的一厢情愿而已。
我的世界,你不在乎;你的世界,
我被驱逐。我真的喜欢你,闭上眼,
以为我能忘记,但流下的眼泪,
却没有骗到自己。晚安!

No comments:

Post a Comment