The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, November 03, 2012

今天我感觉好不舒服啞(T ^ T)

今天早上五点一起身就頭痛的
我快要死了!现在我還是去
工作(T_T) 可我的頭真的真
痛到我想死呀!不明白为何
我每个星期六都要那样悲慘m(_ _)m 
我好討厭星期六呀!
现在我還在上班的路途中,
我又在遅到了(T ^ T)。

No comments:

Post a Comment