The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Wednesday, August 29, 2012

懷疑是我愛你

不需要知道真相 給我知道又如何

懷疑是我愛你 你愛我才成為習慣


而其實你怕我 怕我有時搖旗吶喊


不匹配應該瑟縮一角


啞忍這世界接受現實


時辰未到 應該怎樣解散!

No comments:

Post a Comment