The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, August 23, 2012

七夕节


今天七夕节,我对月老说:我希望和我喜欢的人永远在一起。月老说:只能四天.我说好:春天夏天秋天冬天。月老说:只能三天。我说好:昨天今天明天。月老说:只能两天.我说:白天黑天。月老说:就一天.我说好:月老茫然问:要哪一天?我说:每一天。月老哭了说:在七夕情人节转发的人会狠幸福。

No comments:

Post a Comment