The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, August 25, 2012

心理感觉不好受(-_-)

今天我還在生病可是還是去上班因为有多事一定要在今天做好。我忙到现在才下班而我的工作人员还在工司忙碌的工作,可我真的很累了,感觉好不舒服呀!我在理开办公室时看到同事還在忙着,心里感觉自己好壞呀(-_-)可是我真的感好累和不舒服想早点回家休息.

No comments:

Post a Comment