The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, August 23, 2012

我就是这么一个人

谁对我好我就对谁好;如果你把我当回事,你的事就是我的事;你把事办明白,我就不差你事;朋友就要真心实意,不只是你会玩心眼;不要太虚伪,谁对我好我知道;我不是没脾气,只是不轻易发脾气;我可以装傻,但你别以为我真傻;众口难调,我做不到让所有人喜欢我。

No comments:

Post a Comment