The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Wednesday, August 22, 2012

如果你懂,


我微笑時,如果你懂,

只要握緊我的手,對我微笑就夠了

我哭泣時,如果你懂,


只要借我一個肩膀,靜靜陪我就夠了



我委屈時,如果你懂,

只要給我你的懷抱,


讓我只在你面前脆弱就夠了



我任性時,如果你懂,


就會包容,因為是你,所以我才對你任性  


全世界都可以不懂,

如果你也不懂,我還有什麼話可說?  


No comments:

Post a Comment