The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Wednesday, August 22, 2012

只要能够怀念,就足够幸福

我爱着,什么也不说,只看你在对面微笑;我 爱着,只要我心里知觉,不必知晓你心里对我 的想法;我珍惜我的秘密,也珍惜淡淡的忧 伤,那不曾化作痛苦的忧伤。我宣誓:我爱着 放弃你,不怀抱任何希望,但不是没有幸福。只要能够怀念,就足够幸福,即使不再能够看 到对面微笑的你。

No comments:

Post a Comment