The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, September 24, 2012

安全感

安全感不是你必須說全部密碼給我知道

而是即使全部都不知道我都確定你不會犯錯

安全感不是吵架時候你拉著我摟著我


而是即使冷戰我都清楚知道你不會放走我

安全感就是我心甘情願的全心信任你


同時你能毫無保留忠誠的珍惜我的信任

No comments:

Post a Comment