The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, September 29, 2012

我哭了!(T_T)

我在睡梦中哭醒了(T_T)而我对媽咪说我想永远都不要长大做媽咪永远的寶貝,因为我不想有一天没有媽咪呀!我不想要活的比媽咪久噢!(T_T)。。。。sob...sob........就這樣子我哭了半个中!现在我的頭好痛好痛呀!

No comments:

Post a Comment