The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, September 10, 2012

(^_−)−☆早上好!!

早上好*\(^o^)/*我相信今天會是一個好的開 始。我好早就去了super market 買東西做早餐 给家人吃,我也想煮湯圓给乾媽Amy吃呀(^∇^)。我也買了韓國蜂蜜煎饼看似好好吃的樣子可以要嚐試了才知道(-_^)。现在我又在次遅道了。。。太討厭啦!!!(¬_¬)

No comments:

Post a Comment