The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, September 29, 2012

請你記得;;

如果有一天,你開始後悔失去我

請你記得;;


我曾經不顧顏面像個乞丐求你不要離開。


不過都只是曾經了,現在我依舊是那個我;


只是明白我的愛,不需要這麽卑微。=)

No comments:

Post a Comment