The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, September 27, 2012

曾经你给的梦只是謊言

曾经,你牵着我的手,说和我一起走,
不管未来如何,我们永远是我们。
那个时候,我以为,真的可以,
执子之手,与子偕老。那个时候,
我以为幸福是会属于我的,
那个时候为了你,我折断自己的翅膀,
不要梦想,不要飞翔,只奢望可以一直,
就一直这样,守侯在你的身旁,
延续那个只有我们才知道的故事。

No comments:

Post a Comment