The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, August 02, 2012

有些痛,有些疲惫,只有自己懂。。

有人问我:分手了那么久还记得你的前一任 么?怎么说呢?记得显得太花心,不记得,显 得太薄情,其实我觉得,那个人就好比我走路 撞上了一个电线杆,很痛,以后我走路都会绕 着电线杆走, 可能很久以后,我都不记得撞得 有多痛了,可是,那个电线杆,永远都在。

No comments:

Post a Comment