The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Sunday, August 12, 2012

我也感冒了!

早上好亲爱的昨天媽咪生病了,我在家做家务,煮晚餐和照顾媽咪.可是做完一切后我也感染了感冒一直不停的打喷嚏好難受呀!我還是读了一會而书才睡觉。现在已經是七点二十四分了我要准备去上班了。但我好不舒服因为感冒了(T_T)。。好難受呀我!

No comments:

Post a Comment