The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, August 16, 2012

(¬_¬) 我還在生病//_o\

我在回家的途中可感觉头好暈因为刚吃药。我還在發燒和感冒可還是要准备星期五的考试就是病了也一定要成功通过考试。刚刚我在读书时睡了m(_ _)m现在已經是凌晨两点半我想還是睡了明天早起才读吧!晚安了亲爱的(-_-)zzz

No comments:

Post a Comment