The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, August 13, 2012

我還在感冒(-_-)zzz

今天我一个人工作可我還在感冒吃了
感冒药感好累//_o\好累!
但還是要去做工没 辦法因为我的兩位员
工一个休息日和一个休假。现在只有  
我一人工作了。这也太悲了吧!
而明天也一样一个人工作。
现在還在等巴士,我又要遲到了(−_−;)
现在的我感觉好不舒服呀!

No comments:

Post a Comment