The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Tuesday, September 04, 2012

\(^o^)/ 你最懂我了\(^o^)/

前天其中一個开心的事是安東尼回國買了三附 隱形眼鏡给我, 因为我只喜欢Dia 16.5mm已上的 隱形鏡所在這理是買不到的.而安東尼 他最肯為我做任何事情了。謝謝你亲爱的(^∇^)在我生命里真开心有你出现和能認識到你
☆彡

No comments:

Post a Comment