The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, August 20, 2012

(-_-)突然想一个人靜(-.-;)y-~~~

今天突然我不想裉任何人说话,我把手机全关了。现在我在回家的途中,只感觉好累好累什麼也不想去做只想回家睡觉m(_ _)m这一刻我感觉頭腦一片空白,好迷失,也好難受丫我。就在途中我自己跑去购物买了好多东西。购物的半途中我發現我臉部嘴唇下在流血(T_T)天呀!

No comments:

Post a Comment