The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, December 20, 2012

对不起 我不再等你了

对不起 我不再等你了

看到你闪亮的fb头像

不会再徘徊是否要say hi

对不起 我不再等你了

看到通讯簿里你的名字

不会再犹豫是否要发想念的短信

对不起 我不再等你了

看到你的讯息

我不会再放下手边的事情

只为不要让你等太久

对不起 我不再等你了

想起过去的点滴

我会适可而止[懒得理你]

No comments:

Post a Comment