The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Sunday, December 09, 2012

我想念你 你知道嗎?

如果我想你了

我會掏出手機

看看有沒有你的短信

如果我想你了


我會打下一連串問候

最後卻沒有按下發送鍵

如果我想你了


我會想


你是否會想我呢

我想


每個人的心裡


都有讓你思念的人

思念是自己沒辦法控制的


我想念你 你知道嗎?

No comments:

Post a Comment