The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Thursday, December 13, 2012

迷失了自己

你不知道

在你離開我之後


我有多麼想要挽留

你不知道



我每天都努力的

不讓自己想起你

你不知道

你自以為是的

以為我不愛你了

你不知道

其實你一直

都在我心裡

你不知道

我一直都對你太過冷淡

那是因為我怕我太愛你

而迷失了自己

你不知道

我真的真的不想離開你

而你卻真的離開了我

No comments:

Post a Comment