The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, December 31, 2012

你也曾想起我?

我们不联系,好久了。
当初不该与你那么近,
以至于我到现在都
没办法适应与你突然的距离。
曾经不该与你那么好,
以至于我们不好的时候
我也会如此不好。
虽然你从我的生活中消失了,
可我还是想知道你的一切。
不联系不代表不思念,
没见面不等于不关心,
现在的你,过得好吗?
有没有那一瞬间,
你也曾想起我?



No comments:

Post a Comment