The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Friday, June 22, 2012

我討厭我自己!

我討厭我自己,非常討厭!!因为我又在因为討厭的大坏人哭泣了。。可这一切都以結束了。。。難過又能什么样呢。。我相信我哭多几次就会在不哭了,也不會有淚水了。哭累了就会唾了。。晚安了。。我真的累了。。

No comments:

Post a Comment