The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, June 23, 2012

我的男人

我的男人,必须是刚烈的, 没有前女友来纠缠,不跟女性朋友搞暧昧,不屑与小女孩玩哥哥妹妹,他对全世界其他女人狼心狗肺,只对两个人掏心掏肺,一个是我,另一个就是他妈,从头到脚,打死都只爱我一个,对于除我之外的女人坚定的回一句:“离我远点,我有媳妇了。”

No comments:

Post a Comment