The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Sunday, July 01, 2012

分手后

分手后,我还认识你,不过不想再见你。你过的好,我不会祝福你,你过的不好,我不会嘲笑你。因为我们从此陌生,你的世界不再有我,我的世界不再有你。我不能再珍惜你,抱歉,我失去的,也是你失去的。

No comments:

Post a Comment