The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Tuesday, July 24, 2012

【爱情底线】

1.如果你心里有别人了,讲清楚,我退出。2.如果你对别人有感觉,讲清楚,我退出。3.如果你不想爱了,我放弃。4.如果你心里还有我,请忘了别人,对我好一点。5.如果你觉得对不起我,而放弃爱别人,这样的同情我不要。6.如果你从来就没爱过我,要么你滚,要么我滚。

No comments:

Post a Comment