The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Sunday, July 08, 2012

我今天放假

今天没做 工可我比做工還累呢! 陪人去看车是最糟糕的事,我好可怜,跟着朋友去买车。4小时没事做,我只能玩我的手机或玩自拍到我的手机没电池了(T_T)。下次我才不陪你去了啦!

No comments:

Post a Comment