The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Monday, July 09, 2012

你从来没有在乎过。

我觉得我们是永远不可能在一起,所以我不会在去在乎了,当你根本都没有真正的在乎过,那样的你让我感觉好累好累呀!我不想在那样为了你不开心,这样就罢了!再见吧大壞人!我不会再给任何机会,让你使我不开心了。






No comments:

Post a Comment