The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Friday, July 06, 2012

m(_ _)m 我感觉好累好累 m(_ _)m

这几天,我感觉非常非常累....我也不知道为什么?我什至可以站立时入睡,我想我真的已经虚弱或疲倦。 我的眼睛感到沉重,我总是可以随时入睡,一旦我停止做工作或事情,
但是当睡觉的时间我总是很难入睡。
有谁能救救我,或者帮助我!

No comments:

Post a Comment