The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Tuesday, July 17, 2012

*\(^o^)/* 安東尼送的禮物 *\(^o^)/*

謝謝你安東尼買给我的禮物而我真超爱(^∇^)也超感激不尽因为你知道我喜欢这个啞!你的疼爱和宠爱我也感受到(^з^)-☆我一直会記在心里的。也感謝你对我这大小姐脾氣容忍,好多次你没说可我知道你每次都在让我,我都明白也能感受到你对我的好!

No comments:

Post a Comment