The Cinderella Contract

The Cinderella Contract
Love is not being with someone who has the right ''qualifications''. Love is being with someone who is imperfect but you love them anyway.

Saturday, July 14, 2012

(ToT)/~~~超灰暗的星期六(T_T)

为何我討厭星期六是因为我肯定遲到达工司。而且還是很遲很遲到的那种(¬_¬)太悲了!而且我的iPhone 又出了問題,時在不是一個好的开始好難過呀!!(T_T)我又感冒了,還会更糟吗?我的天呀!!感觉就快死了一样!心情好灰暗喔(*`へ´*) 此刻外面下这好大的雨。我感觉好冷好冷,手腿都感觉好冰冷呀! (~_~;) 超難受。好悲慘呀!

No comments:

Post a Comment